A weboldalad jellemzően a marketing stratégiád központja kellene legyen, az a hely ahol irányítod a potenciális vevőid illetve ügyfeleid. Ha a honlapod megfelelően lett megtervezve és optimalizálva marketing szempontból is, akkor futószalagon szállítja neked az új ügyfeleidet.

Ha frissíteni szeretnéd vagy nem rég frissítetted a weboldalad és csak kíváncsi vagy, hogyan javíthatod, fejlesztheted még tovább akkor fusd át a most következő öt tippet, ami ebben biztosan segítségedre lesz.

 

Szerezz több ügyfelet a honlapoddal!

Gyárts tartalmat

A friss és minőségi tartalom elengedhetetlen a weboldaladra. Ossz meg aktuális információkat, készíts folyamatosan hasznos tartalmat a látogatóidnak és generálj forgalmat az oldaladra. Segíts a potenciális ügyfeleidnek, építs bizalmat majd konvertáld őket vevőkké.

A Google jutalmazza a friss tartalmakat, gondolj a SEO-ra. Ezért nagyon fontos, hogy a B2B honlapok folyamatosan közvetítsék a legújabb információkat és érdekes tartalmakat.

Ennek az egyik legjobb módja a blogolás, hogy megossz épp aktuális szakmai információkat, trendeket és hasznos cikkeket a célközönséged számára.

Használj profi képeket

A jó minőség nem feltétlenül jelent drága képeket és illusztrációkat. Valójában arról kell megbizonyosodj, hogy a használni kívánt kép megfelelő az adott tartalomhoz és a weboldaladhoz, illetve arról, hogy nem lassítja-e az oldalad betöltési idejét.

Ideális esetben a cég használhatja a saját képeit, hogy bemutassa a termékeit. Ugyanakkor ez egy szolgáltatásokat nyújtó vállalkozásnak nehézkes lehet. A jó hír az, hogy rengeteg képzett stock fotós van, akik megalkotják azt a képkompozíciót, amit hasznosítani tudsz az oldaladon. Bátran használj ingyenes stock fotókat a tartalmaidhoz. Egy teljes oldalas kép, nagyszerű módja annak, hogy megtörje a szöveg vagy a blogbejegyzések felsorolásának egyhangúságát. De azt is lehet, hogy egyetlen képpel közlöd a tartalmát a cikknek.

Ajándékozz információt és gyűjts feliratkozókat

Egy B2B weboldal egy élő lélegező információs központ kell legyen. Ez azt jelenti, hogy a látogatókat a számos különböző tartalom vonzza tele információval, ami közelebb viszi őket az adott problémájuk megoldásához, mindez potenciális lead-ekhez vezet. Ha egyszer a weboldal elkészül és fut, fontos hogy létrehozz tartalmakat, esettanulmányoktól kezdve a „Hogyan?” cikkeken keresztül a GYIK-eken át mindent.

A legjobb módja annak, hogy potenciális vevőket szerezz a honlapodon az a feliratkoztatás a megfelelő jogi előírásokat betartva (név, e-mail cím, hozzájárulok-dobozba pipa). Ezt több helyen is megteheted az oldaladon, akár a blog bejegyzéseid végén vagy a főoldalon. Innen pedig rajtad múlik, hogy mennyire tudod kiaknázni a lehetőségeket.

CTA -Call To Action

Mondd meg a látogatóidnak, hogy mit tegyenek, ez segíti őket navigálni az oldaladon, bemutatni a márkád történetét. Egyre több weboldalon találkozhatsz „Kezd itt” feliratú CTA gombokkal, ezeket azoknak a látogatóknak helyezik ki, akik először járnak azon a honlapon. Céljuk általában, hogy bemutassák magukat és feliratkozókat vagy leadeket gyűjtsenek.

Amikor látogatók érkeznek egy B2B weboldalra, akkor nem tudják pontosan, hogy mégis hol vannak, milyen termékeket vagy szolgáltatásokat tudsz számukra ajánlani. A nagy és feltűnő CTA gombok terelik őket, hogy olvassák el a bemutatkozást vagy látogassanak el a blogra.  Ezek a CTA-k megfelelőek arra, hogy irányítsd a látogatóidat és elköteleződjenek a márka irányában.

Könnyítsd meg a látogatóid dolgát

Kérdezd meg magadtól: Ott van a telefonszámom, az e-mail címem, minden elérhetőségem a weboldalon? A látogató könnyen megtalálja és egyetlen kattintással kapcsolatba léphet velünk?

Ha a válasz nem, akkor itt az ideje elhelyezni ezeket az információkat a honlapodon, így szuper könnyű lesz a kapcsolatot felvenni a cégeddel.

A fentiek nem teljesülnek a te weblapodon? Akkor itt az ideje egy kis frissítésnek, foglald le konzultációs időpontodat most, kattints!

 

Ne maradj le írásainkról!

Ne maradj le írásainkról!

Add meg neves és e-mail címed és mi értesítőt küldünk Neked legfrissebb írásainkról.

Sikerült! Hamarosan jelentkezünk.